2010. augusztus 11., szerda

Nem hiszem el :'(

Sziasztok!Újra megszivatták a fejem....éljen!!! Tegnap felmentem hozzá Timivel...tök aranyos volt,megcsinálta a biciklim,össze kent mésszel(hát nagyon örültem neki)Tök jól elvoltunk....Egyszer csak megjelenik a Helga.....na egyedül jött gondoltam hogy hozzá...rögtön odament istállóba,de én azt hittem hogy ő akar valamit tőle....kimentem a Timihez hogy beszélgessenek,valahogy éreztem hogy zavarok........Már jó ideje nem látni senkit az istállóban hülyültünk is hogy felcsinálja a szobában stb....na mindegy én lementem etetésre Lacihoz,erre Laci bejelnti hogy Ő tegnap kérdezte a Helgát hogy össze jönne-e vele :O Pont a Helgát......................velem az volt a baja hogy cigizek,a Helga iszik,cigizik,drogozik.....az kell neki....én nem  tudom mi van vele,nem is nagyon beszélgetett a Helgával,meg állítólag nem szereti..... csak feljárnak....ahoz képest :@ Jobban utálom ezt a köcsög kurvát mint valaha bárkit .... :'( Miért ő kell neki???Vagy mi ez az egész???Rossz álom??????? :'( :'( :'(  (U)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése