2010. augusztus 27., péntek

Mai nap:Reggel lent voltam Alagon....11 körül haza jöttem,kajáltam és fél 1kor mentem vissza....Oda jött sudokuztunk,utána mielőtt kimentünk golyóba kivittük a lovakat padikba....mentünk be az istállóba és megölelt...aztán kimentünk golyóba turfért,de nem volt ugyhogy evett meg ivott,addig ecsettel beszélgettünk.Pont bele trafált a T-mába,miért nem vagyunk együtt ? Kicsit kiakadtam,de próbáltam titkolni...egy darabig sikerült kocsiban is csapkodta a combom,aranyos volt.Aztán haza vittük ecsetet vissza mentünk istállóhoz,kivittük Pankát is padikba,mondta hogy menjek ki vele....mondom minek?Erre megsértődött...aztán végül kimentem vele vissza fele mikor jöttünk megölelt maga mögé rakta a kezem azt megfogta....utána csapkodott a szárral,maszírozta  a derekam,meg bele markolt a seggembe :O De mi ugyebár csak barátok vagyunk.............................Aztán Timi lement golyóba ott maradtam vele ketten,dumáltunk én ültem a székben ganélyzott,néha mikor eszébe jutott odajött beült az ölembe,akkor már szar kedvem volt....kérdezgette hogy mi bajom,meg mondta hoyg teljesíti egy kivánságom,csak ne legyek szomorú...azt mondta bármi lehet az,de nem mertem neki mondani a kívánságom....pedig egyszerű lett volna neki teljesíteni.....de már annyira unom hogy szerintem ő se tudja mit akar.......mikor már kezdek beletörődni hogy barátok vagyunk mindig csinál valamit amivel felkelti bennem a reményt =/ Ma is valamit nem mondott el,mondom mondjad,erre ő : Nem tenne jót a barátságunknak,kapcsolatunknak :O Na most ezek után döntsem el hogy mit akar.....szerintem lehetetlen,legalábbis nekem az



Nem mi választjuk meg, kit szeretünk, a szerelem választ minket

Nézem őt, és úgy érzem, bárminél jobban szeretem ezt az embert.

A szerelmes nő csak azt a férfit látja, akinek érintése lázba hozza, akinek szavát orgonazúgásos zsolozsmának hallja

A szerelem csak egy fejezet a fiú életében, de a lány számára ez az egész könyv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése