2010. augusztus 22., vasárnap

Ciasztok!

Na újra itt :D Tegnapi nap elég érdekes volt....de azrt jó volt :$ Bogrács volt,lent volt egy darabig Timi is,de haza ment 8-kor a kicsivel....mi beültünk a karikára,leültem a padra oda ült mellém,aztán beszélgettünk....elkezdtem őt oltani azzal a kurvával,és onnantól fogva csapkodott én meg vissza...kicsit elvoltunk ,végig oltogattam őt :$ De köcsög vagyok....de megérdemli,nem hiszem el hogy neki is ezt kell csinálnia velem....Valamelyik nap a seggem csapkodta,meg a kezem fogdosta....elmentem Timi kérdezte hogy mit akar tőlem,és azt mondta hogy semmit :O Én akitől semmit nem akarok,azzal nem így viselkedem...szerintem ő sem tudja hogy mit akar az a baj....de próbálkozik mindenkinél,azzal a kurvánál nem jött be neki,most a legjobb barátnőmnél....nem ismeri azt a törvényt a lányoknál hogy a barátnőm:exével,jelenlegivel,kiszemelttel nem kezdek ki....szívás próbálkozzon csak neki,úgysem fog össze jönni....csak tudnám akkor engem mit húz,ha nem akar semmit....eldönthetné már

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése