2010. augusztus 3., kedd

Ciasztok!Megint elég régen jelentkeztem,de mostanában nem nagyon vagyok otthon,csak késő este.Na szval leírom kb napok szerint hogy mi volt....



Péntek:Persze megint nem mentünk cactusba...hát miért is mentünk volna,még csak 3 hete fújjuk hogy mostmár télleg megyünk...na persze,remélem most pénteken is ez lesz =/Amúgy 1 körül találkoztam Timivel lementünk és ott dumálgattunk meg hülyültünk a szokásos helyen:D Utána Timi hazament,kimentünk Golyóba,vissza felé ez a két hülye összeveszett kikészítettek mire felértünk...ott Ő olyan aranyos volt,kérdezte h mi van,Patrik elkezdi mesélni,rámnéz h :Ez komoly?-Bólintok odajött megsimogatta az arcom (L)olyan aranyos volt,csak ne csinálná ezt,én belehülyülök ebbe a barátságosdiba :'(


Szombat:Semmi különös nem volt,szokásosan lementünk a karikára,ott ültünk dumáltunk,vicceket olvastunk kb 7ig...aztán fent maradtam még bezártak,aztán kimentünk Golyóba biliárdban elvertem Gézát:)*büszkefej*
Zsófival szórakoztunk h ki fogja kivezetni a Látnokot holnap,és én még mondtam is hogy kivezetem nekik,de csak szórakoztunk,én nem akarok vasárnap lovat vezetni.


Vasárnap:Nem tudtam kivel megyünk be,körbe telefonálgattam mindenkit hogy vki vigyen be,végül a Lauráékkal mentünk be,de ők már 10kor indultak,kicsit később indultunk csak el így olyan 3/4 11kor értünk be.Ott elég unalmas volt,de olyan fél 12 körül megjöttek a Csabiék,kiderült hogy nincs aki kivezesse a Látnokot....na körbe jártam a Kincsem Parkot,körbe telefonáltam mindenkit de senki nem vezette ki.Jó van kénytelen voltam én...Cicagatya,Kincsem parkos póló,Csabi cipője,apukája zoknija...de jól néztem ki XD Na mind1 felnyergeltünk,lehívtam a Lacit hogy segítsen,mert hogy köcsögösködik....aztán már pont mentünk vna fel a jártatóba,de jött egy csávó aki szokott nekik segíteni és az elvette szerencsére.Felmentem ebben a cuccban megnézni a versenyt...erre pont jönnek Ők és ránk köszönnek=/ Na már csak ez kellett ilyen cuccban lásson :( De nagyon nem érdekelte,kicsit hülyültünk hogy hogy nézek ki,de aztán néztük a versenyt.Látnok persze sehol nem volt,de Tiszató 2. :D Utána megvártam Csabit míg átöltözik,lementem vele én is átöltöztem,feljöttünk elmentünk a büfébe,aztán én leléptem tőlük.Ő lovat vezetett meg Zsófi is,takarót hurcoltam a lóra meg pipát,mert másképp nem megy be...Lefutottak,lementem istállóhoz szarul voltam nagyon,utána visszamentünk,de jóformán nem is beszélt velem : (


Hétfő:Felkeltem,kicsit gépeztem,zenét hallgattam,aztán sütöttem krumplit az ebédhez,kajáltunk és fél 1kor tali az óvodánál.Lementünk,ott volt golyóba az a KÖCSÖG is :@ mi ott ültünk vele szembe pont =/ Mindegy végig minket nézett...nagyon jó volt.Kb 2 óra múlva eszünkbe jut hogy bemenjünk,kijövünk hátulról,elől ott ül Ő odaültem hozzá kicsit,odaadtam neki a kulcstartót,amit rárakott a telójára : ) Vele is kint ültünk olyan 1,5 órát,aztán jött a patkoló kovács Ő bement,később mi is utána menünk,onnantól nem volt semmi,nagyon nem is beszéltünk.Zsófival fentrengtünk a szalmában,utána melltartóban szedtük ki a felsőből a szalmát,de szerencsére nem nagyon nézett ránk Ő.Utána kimentünk Golyóba Zolit megüöleltem,az meg belemarkolt a seggembe XD Nagyon király volt...Am.elég jó nap volt,csak nekem nagyon fáj ez a barátságos,de lemegyek azért mert jó látni Őt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése