2010. augusztus 30., hétfő

Ha látnád szemem csillogását, hallanád a szívem dobbanását,

ha tudnád mit érzek irántad, elhinnéd akkor, hogy mennyire imádlak.

Még mindig megőrülök érteee.....de nem merem neki megmondani :$  A múltkori érdekes viselkedése után megint úgy tesz mintha normális barátok lennénk.....pedig nekem ez nem barátság =/ Am.ma felmentem hozzá,úgy normális volt,de nem volt semmi,csak a Patrikot próbálja megnevelni.......elég kevés sikerrel....szóval egész délelőtt vitáztak.....utána meg elment a Barbihoz beszélgetni,mióta a Makam jól futott szombaton szerintem az ő szemében is Istennővé vált Barbika.....Am.Dosi rossz 7. lett Baden-Baden-ben ,de azt mondják a Soumillon a hibás....na hát valószínű hogy a világklasszis zsoké a hibás.....Ma még talizttam Timivel elmentünk vásárolni,aztán befestettem a haját feketére ,tiszta jól néz ki :D Szombaton Levi elég aranyos volt velem,Patrikot mondjuk offolta rendesen...de am.mosolygott minden,most meg rámírt facebookon :O Kár hogy nem lehet köztünk semmi,mert messze lakik,a legjobb barátnőm expasija....állítólag kamus+nem tudom hogy akar-e egyáltalán valamit,de elég normális gyereknek tűnik :) Szóval lehet hogy lesz még egy jófej barátom aki 500 Km-re lakik tőlem =/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése