2010. augusztus 9., hétfő

Na újra itt

Újra eszembe jutott jelentkezni,de már nagyon nem rémlik hogy mikor mi történt velem...a péntekre,tegnapra meg a maai napra még emlékszem...háth őőő előtte...
Péntek előtt:Persze hét eleje óta tervezzük hogy megyünk Cactusba,mostmár tuti megyünk.Már megbeszéltem a Tomival is meg a Timivel is hogy jönnek előtte golyóba biliárd stb....Amúgy persze kavar mint az állat...mindenben hazudozik hogy megfogja a seggét,maszírozza,mászik rá...de neki csak barát...na hát erre nem mondok semmit csak h rohadjon meg hogy mindig kavarnia kell....

Péntek: Reggel nem volt kedvem menni Cactusba este...mert szar volt  hogy nem szólt hozzám,meg hogy kavarnak,meg azt hittem hogy haragszik,semmihez nem volt kedvem....aztán jött Timi hogy mégis tud jönni...tisztára bevoltam akkor már sózva,röhögtünk szórakuztunk össze vissza a karikán,Ő azt hitte bevagyok baszva...kérdezte Timi hogy jön-e azt mondta hogy fáradt...mindegy megvettem a pezsgőt hogy majd este megiszom minden stimmelt,felhívott a Hedi hogy mégse megyünk : ' ( Megbeszéltük Timivel hogy azért kimegyünk Golyóba biliárdozni...mire ő lejött fél 9-r megittam majdnem az egész üvegpezsgőt...jól néztem ki :D De jó volt...biliárdoztunk Gézával meg Törpével...Törpe megitta a jégerem -.-Na mindegy éjfélkor kiraktak Golyóból,elindultunk haza...viztoronynál kitaláljuk hogy menjünk le Cactusba...lemegyünk 20mp-et lent vagyunk és megyünk haza :D

Szombat:Verseny...Ribivel mentem be...egész jó állapotban voltam,bent majdnem egész végig Vele voltam,már tök aranyos volt,végre beszéltünk :D Olyan boldog voltam...verseny nap végére ugyan kihaltam,de Zsolti rendes volt és felhozott a körforgalomig...hazajöttem aludtam :)

Vasárnap:Reggel mentünk apához....aztán dél körül hazaértünk tiszta szarul voltam...fájt a derekam,este azért lementem Timivel biliárdozni jól elvoltunk,tallálkoztam Zala Csabival is...hazajöttek szabadságra Angliából,tök aranos volt,dumálgattunk aztán Laci haza kísért,11kor már itthon voltam.

Hétfő...azaz maa :Felkeltem negyed 10-kor...11 körül leértem Alagra....Lementem istállónkhoz ott voltam vagy 3 percet...aztán felmentem Barbihoz,fent volt Ő is...ott voltam nála vagy 1,5 órát,aztán vissza mentem istállóhoz beszélgettem kicsit Vivivel aztán elindultam haza...de megint Nála kötöttem ki... :$ (L) Tiszta aranyos volt...dumáltunk végre normálisan,de beállított Zsófika és megint elkezdett nyomulni rá -.- De aranyos volt...mert elhajtotta meg adott neki puszit és tőlem is kért :) áááá remélem minden rendben lesz,de most  tévézek,aztán megyek le szerintem ezzel a félnótás hülyével .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése