2010. július 8., csütörtök

Még élrk azért.....

Na sziasztok!Elég "régen"jelentkeztem,május végén...jó vagyok,azért jó hogy néha írok valamit.Azóta nagyon sok dolog történ velem,és sajna szomorú.Minden jó volt vele míg közbe nem jött egy ribanc...aki érdekli őt meg minden de most nem nagyon kéne mert velem jár(ezt mondta neki)Na háth ezen kiakadtam ez az érdekel,de velem járos szövegen...magyarul már nem szeretett =/ Ez van Június 15.-én szakítottunk is MSN-en...azért nagyon jó,na de ez van...azóta egy büdös ringyóval van,aki mindenap lefexik vele....lényegtelen hogy a Kincsem Park kurvája,neki ez kell.Nagyon rossz minden nap látni őt,és már semmit nem jelentek neki,még jó hogy köszönni bír,és még neki áll feljebb hogy bunkózok vele,na de ez van...nekem kellett,mert ő rendes és nem csajozos és semmi ...fúújj a gyomrom kavarog ha eszembe jut.....barátnője van ugyan de istállónál az összes csajt fogdossa a szemem láttára -.- biztos nem esik rosszul és nem szakad szét a szívem áááá nem bírom ezt már.Na de azért jobb dolgok is történtek...Július 3.-án bográcsoztunk,na hát az nagyon jó volt este 11-ig aztán Vivivel elmentünk Csepelre...ott a folytatás,mindenki hulla kész volt,másnap derby...hát a derbyn azt sem tudom kikkel találkoztam,mindenki mondja hogy beszéltem vele,de nem emlékszem,kicsit sem voltam másnapos a 1,5 óra alvással... :D De azért Csepel jó volt...igaz hulla részegen smároltam vele(mármint ő volt hulla részeg)amit úgy nem kellett volna,de azóta ugyanúgy megy minden mint előtte...szerintem nem is emlékszik rá :D Amúgy kedden végre írt...áááá de boldog voltam,elméletileg ha jön Pestre akkor talizunk,de nem hiszem hogy sok esély van rá hogy ő Pestre jöjjön :( Amúgy ha nem jön csak Augusztusban talizunk,és az nagyon szar,mert utána 1 hónap múlva suleee +o(  Na de röviden ennyi arról a köcsögről,jól átbaszott pedig hogy szerettem (U) Minden nap elátkozom  3x...ami néha fog is rajta :D Csak az a gáz hogy az átok vissza száll......Amúgy tanulok lovagolni(mármint hogy azért normálisan is tudjak,ne csak fent maradjak),és aki tanít annak is teccem =/ Nem tudom micsináljak...én még nem tettem túl magam az előzőn sem =/ Na de mostmár megpróbálok újra vissza szokni,és írni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése