2010. május 27., csütörtök

Happy :)

Sziasztok!Ma nem történt semmi különös,már elég rég jelentkeztem,mert nem nagyonvoltam gépközelben,ugyanis vele találkozgattam,meg lovaztam és megint vele találkoztam :D Erről szólt nagyjából a múlt hetem,és a hetem első fele.Amúgy múlthéten taliztunk,aztán vasárnap lovagolt...ügyes 4. lett :D Hétfőn buzi ló :@ De féltettem :$ Aztán kijött öltözőbööl és elment mellettem,ami aztán kiderült h nem is látott...de akkor is szar volt.Aztán Kedden tali pesten és minden jóóóó :D Azóta boldog vagyok,tegnap is taliztunk és remélhetőleg holnap is fogunk.Ma viszont nem,de majd valahogy kibírom :) Am.a kurvákat még mindig utálom,és már van egy harmadik is...aki kb lekurváz mert ő akart össze jönni vele...csak van egy kis gáz: 8 év kor különbség,de végülis..és még én avgyok a kurva -.- Na ezt azért nem vártam tőle...de kiismertem ezek után asszemőt is és mehet az anyjába az ugye nincs hari szövegével... kicsit sem 2 színű...na mind1 megyek anya haját festeni :D Majd jelentkezem vmikor.Jah amúgy holnap osztálykirándulás Gödöllőre aztán taliii vele (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése