2010. május 8., szombat

csápusz :D

Ma semmi extra nem volt,jó szar napom volt .Reggel már 6kor keltünk,mert úgy volt hogy 7re jön a csávó és vissza visszük a bicót mert lyukas a kereke és nem jó a váltó...ennyit az auchanról :@ Kb 10ig folyamatosan csörgettem nem jött,akokr bementem Vácra öcsémnek ajándékot venni,mert ment szülinapozni.Hazaértem kb1kor kajáltam néztem ügetőt,haza jött Patrik,felbaszta az agyam,mert gépezni akart aztán mentem Alagra végreeee,délelőtt nem is tudtam menni.Mikor haza értem is csörgettem a csávót,de nem vette fel.Írtam neki egy kedves esemest,mire azt írta hogy holnap reggel 7re jön->holnap is 6kor kelés,rohanás auchanba aztán haza készülni,mert 11kor indulnom kell :D Szurkoljatok hogy jó legyen a holnapom nagyon nagyon jóóóóó,csak szükségesek hozzá bizonyos személyek,és hogy bizonyos személyek ne basszák el már verseny kezdéskor ...Amúgy fogadalmat tettem magamnak(ami csak akkor érvényes ha jön,amire igazábólnem tudom mennyi esély van)De Perovic jön,remélem jó passzban leszek és akkor sokat röhögök :D Holnap nem hiszem hogy írok,mert eléggé kiütve érek haza éshétfőn iskola :'( Na jóccakát :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése