2010. május 7., péntek

idézet mánia :$

Ne hazudj, ne lopj, ne csalj és ne igyál.

De ha hazudsz, hazudj kegyesen.
Ha lopsz, lopj csókot édeset.
Ha csalsz, csalj mosolyt az arcára.
Ha iszol, idd a kedvesed minden szavát.

"Jó érezni, hogy szeretlek.Nagyon és egyre jobban.Ott bujkálni két szemedben,

rejtőzködni mosolyodban.Érezni, hogy szemeid már szemeimben élnek és néznek,
S érezni azt, ha szép, veled szép És csak veled teljes az élet."


Nem érdemes sírni, ha gyötör a fájdalom, csak
Kacagnak rajtad, ha könnyezni látnak.
Szegény fájó szívnek úgy sem lesz már könnyebb,
hisz kevés az olyan fiú, ki érdemmel könnyet.

Levegőnek nézel, ahogy elmész mellettem s letagadod az érzést,

hogy valaha is kellettem. Nem nézel a szemembe, tán félsz attól, amit látnál?
Pedig a szememben van minden mire valaha is vágytál!

Adj még egy percet, hogy megértsed mit érzek.

Adj még egy percet, kérlek várj.
Adj még egy percet, hogy elmondhassam, hogy mennyire fáj.
Adj még egy percet, hisz az élet Nélküled semmit nem ér.
Adj még egy percet, jöhet új kezdet, mig egy régi véget ér.



Ne csókolózz a hátsó kertben - a szerelem ugyan vak, de a szomszédok nem! :D


Már mosolygok de a szememben szomorúság ül.
Már hazudok is hogy ne álljak az útba,
Már hazudok hogy a szívem ne törhesd meg újra.
Már döntöttem, én nem állok közétek,
Már döntöttem s most végleg elmegyek.
Már csak egy szót mondok, egy apró üzenet:
Volt egy lány ki téged mindennél jobban SZERETETT!!!


Tanuld meg kislány, nem könnyű az élet. Ne ess kétségbe, ha csapások érnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése