2010. május 3., hétfő

Vasárnap

Hajnali 5kor már talpon,tiszta ideg voltam,izgultam Tangi miatt.Mire elindultunk be Kincsem Parkba már hulla fáradt voltam és a gyomrom is kész volt az idegtől,na de valahogy kibírtam.Első futamban sehol nem voltunk,aztán Man'o ways 4. lett és Ideo is.Tanger vezetése:futam előtt készülök eátöltözni,lejönnek nyegelni Man'o ways-t 5 pasi körülöttem,ha nem több,kérdezik miért nem öltözök...na vajon?Míg átöltöztem addig Lacus valamennyire lepucolta a Tangert.Felmentünk nyári boxok-hoz,mert ott nyergeltük.Sétálok vele,hallgatjuk futamot Németh Sanyi leesett :O Azt meg hogy?Na mindegy sétálunk tovább,lefutják a futamot a Lendület ott jön el mellettünk ibrikbe csatát =/ Mindegyik felhúzta magát,Tangi a szokásosnál jobban.Aztán megjöttek végre Robert-ék bevittem nyergelő boxba,nem akart megállni,feltolt a falra.Felnyergeltük,késve már a doki majdnem itt hagyott minket,pedig ő volt az 1-es.Nem akart felmenni,tiszta fesült volt,na mind1 valahoygfeljött körbe mentünk,Robert még a jártatóba gurtnit húzott.Elengedtem,akkor már nagyon ideges voltam,mertegésznap nem is ettem semmit,csak ittam(amit vittem a Patrik megszlapálta :@)Végre kiértek géphez,nem bírtam egy helyben állni,végre odaálltam Lacihoz és Zsuizsihoz,de Csabi felbaszta az agyamat hogy elsántul stb ugyhogy ott hagytam őket.Start:Jó startot vett ott volt végig a 4. helyen.Ügető istállóknál elkezdett vissza esni,de vigasztaltam magam hogy tavaly előtt derby napkor is így nyert...de folyamatosan esett vissza,mezőn végén volt(kentrézett már)Ráfordultak a célegyenesre itt már szinte csak ügetet,vagy 10 hosszal ki volt szakadva(erre Csabi megszólal hogy jól jön,aztán kiderült hogy nem is azt nézte)Na lerohantam lefutották elindultam elé...áááá baszod orrvérzés,erre vezetem vissza még egy pasi beszól hogy Gratulálok 1-7-et játszottam.Ki a faszt érdekel...ki kérdezte? tiszta ideg voltam,nem értettem hogy 4 éve fut már hogy kaphat 6 évesen orrvérzést.Lenyergel Línek állatorvos ránét azt annyi.Mire leértem vele már mindenem tiszta vár volt,próbáltam felemelni a fejét de erősen ellenállt.Jön Zoli is hogy hol volt,meglátta hogy orrvérzés vissza jött velünk,hűtöttük a fejétmostuk az orrát,de nem akart neki elállni,már 1 futam lement,de még mindig sétáltam vele és vérzett az orra.Aztán Laci kicsit átvette én felmentem a telómért,fényképzőért és a táskámért,itt szóltam az állatorvosnak hogy még mindig vérzik neki,lejött megnézni,de mire lementünk már szinte elállt neki.Mondta azért hogy legyen felkötve,de nem lehetett úgy hagyni mert verte a víz.Kiültem istálló elé... Josko próbált vigasztalni,de nehezen ment neki így hogy nem beszélünk közös nyelvet,így hamar feladta...de megpróbálta legalább.Aztán Zsuzsi is Laci is,Robert is,de már az egész napom elvolt baszva.Felemntünk,megnéztük Sky futását és indultunk haza.Míg vártuk a lószállítót azért sikerült megnevettetniük :$ De most ő nem tom mit akar -.- mert most nem volt olyan mint eddig,és már másoknak is vigyorog....Na mind1 örültem hogy végre kitdok menni velük golyba mert másnap nincs suli,erre ők nem jöttek.Robert meg Zoli elmentek kajálni,a többiek haza,csak dodi maradt ott a golyóba.Kajálásból mikor vissza jöttek haza dobtak,úgyhogy kb 11kor már aludtam.Na ezek után semmi jót nem vártam a hétfőtől

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése