2010. július 10., szombat

Na újra itt

Ciasztok!Tegnap nem jöttem,mert este nagyon fáradt voltam,és nem történt amúgy sem semmi különös.Azon kívül hogy megint összevesztem Zsófival....számonkér hogy kivel,mit és miért csinálok -.- Mintha valami köze lenne hozzá -.- Amúgy megint bepróbálkozott szegény...mozi?strand?-Igazából nagyon aranyos meg minden,de nem akarok most komoly kapcsolatot...még az előzőn se vagyok túl =/ Holnap megy haza elméletileg a "másik",remélem azért válaszol,ha már ennyit vártam....de nem tudom mit akarhat *-) Jó lenne talizni vele is,Kincsem Parkon kívül.Írtam nővérének hogy msnen ismerkedjünk meg,de nem válaszolt =/ Nem kiváncsi rám XD.....Amúgy ma hajnalban meghalt volt osztálytársam :'( Szegénykém....


Kigyulladt egy vadászház szombatra virradó éjszaka a Nógrád megyei Bercel és Vanyarc között. Az épületben egy 11 fiatalból álló társaság bulizott, egyikük bennégett. A tüzet a váci tűzoltók oltották el, a ház nem égett le teljesen, a bent lévők közül viszont csak tízen menekültek meg, egyikük ugyanis olyan súlyos égési sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen meghalt. A tűz keletkezésének okát, illetve, hogy a fiatal miért nem tudott kijutni az épületből, szakértők bevonásával vizsgálják

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése