2010. július 18., vasárnap

Na újra itt

Ciasztok!Megint elég régen jelentkeztem,de mindig elfelejtek írni.....Nem nagyon tudom már hogy mi történt velem napokkal ezelőtt....Amúgy alakulgat a dolog vele...nagyon aranyos meg minden...mondjuk teganp barátnőmnek írt sms-t hogy haragszik-e rá,és rég beszéltek :O mikor összeakartam őket hozni azt mondta hogy fiatal hozzá,úgyhogy egyenlőre nem csinálok belőle problémát...egyenlőre :D Amúgy ma kint voltak Pozsonyban úgyhogy én etettem a lovait,most hívott hogy minden rendben volt-e XD De kicsit megállt bennem az ütő mikor megláttam hoyg ő hív :$ :$ (L) Remélem holnapra jobban leszek és talizok vele,mert mellesleg most úgy fáj a torkom hogy nyelni nem bírok...meg a fejem is fáj meg a fülem is :S Nem tom mi a f*sz van,de remélem holnapra helyre jövök :D Am.tegnap voltam vele pennyben jégkrémet venni LoL de nem volt semmi különös,azon kívül hogy kiakartam nyitni az önműködő ajtót :D Na remélem holnap történik már "valami" és ha nem felejtem el akkor megírom.Na pusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése