2010. július 20., kedd

Tegnapi nap és félig a mai :D

Na sziasztok .... Tegnapi nap egész jó .. :) Igaz hogy fél 5ttől nem tudtam aludni ugyhogy elkezdtem lóversenyt nézni,de elakadt a dvd fél 6-kor ugyhogy inkább lementem Alagra.Kicsit lent voltam,aztán láttam hogy megy fel,felmentem hozzá :$ Ez volt fél 8kor és egésznap ott voltam kb....kimentünk Golyóba 9 körül,de hallgattuk rádiót istállónál,ott volt lent Sebestyán Balázs aki a rádióban  mesélte hogy mitcsinál,és hogy így meg úgy lovagolt3 kört,aztán kiderült hogy nem is lovagolt -.- Jól átbasszák a hallgatókat...na de ez van :D Amúgy dumálgattunk,meg néha néha megsimogatott,hozzámért ...olyan aranyos volt,de aztán jött a Patrik és onnantól fogva semmi =/ Aztán fél 3kor haza jöttem kajálni,mondta hogy siessek vissza(L) De mire visszamentem ott volt az apja,anyja,géza,timi a gyerekkel,patrik midenki...szóval itt lőttek az egész dolognak,onnantól fogva úgy mint előtte néha dumáltunk de semmi nem volt.Most(most....fél 9kor) írtam neki sms-t hogy ma mikor jön le,de baszik válaszolni:@ Szval ha nem válaszol úgydöntöttem én meg baszok hozzá lemenni.Meg múltkor hívott strandra de nem akartam menni,most mondtam h menjünk,erre közölte h oké...szól pár haverjának azt mehetünk..................na szépen fogok én a haverjaival strandra menni:@  Szval ez van,géza folyamatosan basztat vele és h szól neki h meg kell gyógyítani a torkomat stb....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése