2010. július 23., péntek

Na sziasztok

Háth mai nap még semmi nem történt,mivel kisem mozdultam még a lakásból,azon kívül h írtam neki sms-t és váalszolt...De tegnapi nap igen érdekesre sikeredett,hogy úgy fogalmazzak....Voltam vele strandon kb fél 9kor indultunk,de úgy volt hogy vonattal megyünk,de kocsival mentünk ahogy én nem tudtam teljesen az utat,de csak 3x kellett vissza fordulni :D Abból egy nem az én hibámból XD Strandon fürdötünk,szórakoztunk...aztán smároltunk,utána elég rendesen letapizott amin kicsit meglepődtem így elsőre...de ez van,aztán beszélgettünk hogy ő is átbasz csak vagy télleg akar vmit...mire közölte h ha lesz valaki vagy valami akkor szól,de ha nem fogv működni akkor az nem lesz átbaszás...kérdeztem hogy miért ne működne...erre ő hogy bármi megtörténhet :O Ezek után eléggé érdekesen állok én is hozzá,mert nem tudom hogy lehet így hozzá állni egy kapcsolathoz.Aztán haza hozott...adtam neki puszit,de kb 2 percbe telt mire eszébe jutott oda fordulni :O Aztán utána taliztam Timivel kicsit átjött aztán lementünk lovira hozzájuk,de nem mentem oda köszönni neki,mert ott voltak egy csomóan...aztán utána mentem,de csak a lovairól beszélt....mikor mentünk haza is bementem neki köszönni...akkor is eltelt egy kis idő mire odajött én nem értem ezt a gyereket és hogy mit akar.... =/ Mindig kifogom az ilyen hülyéket.....ma is csak délután jön le,mikor jön vele az apja is szval kb úgy fog csinálni mintha ott se lennék...Tegnap is mondtam neki hogy este írok mondta jó,mondom de lehet bealszok,de akkor írjon ő...háth én persze bealudtam,ő persze nem írt...reggel írtam neki aztán válaszolt és azt mondta bealudt...de sztem el is felejtette vagy nem tudom...ma délután is talizok Vivivel ugyhogy vele nem sokat fogok,főleg ha apukája is ott lesz,aki még nem is tud semmit...bár nem tudom hogy egyáltalán fog-e valamit is tudni,ha rajta múlik =/ Sokkal másabb mint az "exem"és ez így nagyon fura :( Na pusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése