2010. szeptember 6., hétfő

Mai nap

Sziasztok!Ma suliban jó szar volt...egész éjjel nem aludtam mert fájt a derekam,úgyhogy hulla fáradt voltam egésznap....bioszon is 4 oldalt írtunk azt ma megtanulni...Haza jöttem kicsit tanultam,aztán olyan fél 6-tól msneztem vele...aztán feldobta  témának a szexet...mondtam hogy ezt nem pont velem kéne megtárgyalnia...erre utána rögtön kérdezhetek valamit :$ Na király mondom,tuti azt kérdezi szűz vagyok-e szval írtam neki hogy igen,szűz vagyok.Erre mondja hogy amúgy nem azt akartam kérdezni,de köszi az információt...de am.azt kérdezte hogy ha úgy alakul összejönnék-e vele...de mondtam neki hogy ehez még sokat kell bizonyítania,mondta hogy ő bizonyítani fog :D Kiváncsi leszek,de örülök neki.Meg mondta hogy ha elintézem neki hogy lovagolhat a Szunánál vagy a Friebrtnél akkor ő fizeti nekem az utat Pardubice-be...és akkor mennék vele :$ De jó lenne ha össze jönne :P Ma ment valami lovas gyűlésre,de nem lovagol vasárnap sajna...de ha vezet akkor remélem azért velem is lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése