2010. szeptember 10., péntek

Elég jó nap...de ítélet idő :(

Mai nap : Egész nap msneztem kb Levivel,legalábbis elég sokat beszéltünk.Reggel feljött olyan 9 körül beszéltünk elég sokat,aztán elment szaunázni utána még beszéltünk,aztán negyed 12-kor elment aludni egy órácskát vagy kettőt,mert este bulizni megy.Erre vissza jön 3 óra után,mondom neki ennyi ideig aludtál,ááá nem is aludtam,elmentem nővéremmel vásárolni....na jól van jól kialaudtad magad :D Befestettük közbe a hajam mondom neki hogy megint lett benne vörös...erre fessem beb feketére,mondom miért ? Erre mert szeretem a feketéket ...mondom neki kössz....erre :csak vicceltem...mondom neki keress másikat...neeem....jó vagy nekem szőkén is :D Tiszta aranyos volt ma.Meg elment bulizni megígérte hogy nem csajozik,de hát kiváncsi leszek.Am.engem anya azért nem engedett el a Zoliékkal bulizni,mert hogy most ne hülyítsem őt is,ha ott a Levente....Írt vissza neki a Szabi hogy jöhet ide lovagolni,de idén még nemköltözik fel Pestre,szóval nem tudom mi lesz :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése