2010. szeptember 9., csütörtök

Beteg ....

Sziasztok!Újra beteg vagyok....amint elkezdődik a suli már az első héten elkapok valami vírust....hát persze miért is ne.Sok hülye bejár betegen a suliba,és megfertőz még 5 gyereket,aztán másnapra már ő is beteg lesz,de azért bejön terjeszteni egy kicsit =/  Am.Levi van hogy tök aranyos,van hogy tökre nem.Ma délelőtt írtam neki egy sms-t hogy  itthon vagyok és fent vagyok msnen,feljött és tök aranyos volt.Most délután feljött ráírtam nem írt vissza kb 1 óráig és most meg ki is lépett : ( Am.délelőtt ment kresz vizsgára,de azt mondta semmit nem tud ugyis megbukik,de én azért szorítottam neki.....de most nem ír vissza szóval kicsit haragszom rá :( Voltam ma a Timivel dokinál,előtte golyóban taliztam a Zolival meg Gergővel is...Zoli mondja szeretlek,közbe Robo kérdezi mi bajom mondom a Zolinakh lázas vagyok mondja már a Robertnek erre megszólal,nem baj én úgy is szeretlek :) Tiszta aranyos volt ma ő is :P Kiváncsi leszek mi lesz ebből a dologból,mert jó hogy utál msnezni,de valamit mégis csak vissza írhatna ...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése