2010. szeptember 5., vasárnap

huhhh...

Sziasztok!Mai nap elég húzós....kezdésnek 5kor keltem,de nem lettem semmivel kész hatra...szóval mindent a kocsiba csináltam míg mentünk apához.Lementünk,minden szokás szerint,aztán fel Kincsem Park.Tök jó találkozok Levivel...köszön bemegy mázsába,később talizunk,ad puszit dumálunk kicsit,megint megy tovább....járkált egésznap össze-vissza ha nem rohangálok utána,nem is tudok vele beszélni.Volt velük egy csomó lány,de nagyon nem foglalkoztak velük,eleinte néha odamentek,meg a csajok járkáltak utánuk....egyszer csak jön Patrik és benyögi hogy a fekete hajú csaj az ő barátnője...persze elhordtam minden hülyének és ott hagytam.Levi csomószor telózott ,félre járkált....:O Na mindegy nem szóltam neki semmit....Utolsó futam előtt bent ülünk a mázsában,felveszi a telót bemegy a szaunához telózni ,rám mosolyog elmegy,ja és előtte közölte hogy ők mennek haza,de legalább elköszönt volna,na mindegy úgy voltam vele hogy sietett.Uccsó futam uán állunk mázsánál anyával,jön a fekete hajú csajjal és társaival,csapkodják egymást a turffal ,aztán mennek haza.Annyit nem mondott hogy b+.Írtam neki egy sms-tt hogy a fekete hajú csaj tényleg a barátnője-e...nem válaszolt,írtam neki még egyet arra igen,most beszéltünk msn-en hogy :Nem a barátnőm,csak szeretne az lenni....meg hogy úgy ismerem hogy ilyen?Meg akkor egésznap velem lett volna...stb tök aranyos volt,de ha a fele igaz annak amit mondott már jó :) Amúgy mondta hogy én leszek a felesége,csak én még nem tudok róla :) (de ezt még mázsába)Most msn-en hogy minden rendben lesz :) (L) és hogy megmenti a férfiak becsületét...és hogy megyek drága,mert rohadt fáradt vagyok.Na de én is megyek...ennyit a mai napról,röviden és tömören :) *-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése