2010. április 30., péntek

Végreee boldog vagyok! :D

Mai nap a sulit kivéve nagyon jóóó :) Suliban töri doga...egész jó,angol 3-as basszus...aki megsem szólalt csak 2 mondatot az 4-es király ez a tanár:@ Matek szar lesz,nem is tudtam de nem érdekel :D Réka hozta a fényképezőt,lesz egész szünetben :P Majd rakok fel :P :P Ma is ott voltak a hülyék,de nem érdekel.Kiderült hogy én vezetem Tangert 6. futamban fut és Línek lovagolja(már ezért nagyon boldog vagyok)De még kiderült h  a tréner is azt mondta h szép vok,a majmokra meg hogy csitrik :O Ugyhogy ennek is örülök,remélem a körmöm is szép lesz ha megcsináljuk,és holnap jön :O Vasárnap de jó lesszz Aztán SZÜNET :D:D:D::D:D VÉGREEEEE


Remélem sokáig boldog leszek,és a hétvége is jó lesz

A boldogságért olykor keményen meg kell dolgozni. Olyan ez, mint otthon rendben tartása – meg kell őrizni az értékeket, és a szemetet ki kell dobni. Az egyik ember a szép kilátást veszi észre, a másik a koszos ablakot. Te választod meg, hogy mit látsz és mit gondolsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése