2010. április 29., csütörtök

ciasztok!

Na sziasztok!Mai nap elég türhető,ez köszönhető annak hogy elég bolond vagyok és annak hogy végre nem fáj a derekam :P Suliba kicsit jó nap,bolond ballagás,mindenkit összerajzolnak rúzsal,szemceruzával és filctollal....na aztán tejszínhab méz és rá liszt(Y) király volt.Szerencsére én csak a rajzolós a parfümös(ami rohadtul pacsuli szar)és a víz spriccelős részbe kerültem bele...jah és a hajamba kentek valami szart amitől összeragadt...ismét úgy jöttem a vonaton mint a hülyék.Mikor elfordultam hogy ne a képem firkálják akkor a kezem a derekam és mindenem amit értek...Elkezdtük lemosni mikor elment az első osztály erre jött még másik 3 =/ Aztán mikor lement mind a 4 osztály és lementünk wc-be akkor is betámadtak,aztán énekeltünk hogy 100 forintnak 50 a fele :D Amúgy lovi elején laci elbaszta a kedvem,hogy átakarnak jönni hozzánk,de aztán nem érdekelt és röhögtünk sokat :D Politikus nem leszek az tuti és fizikus se,jah és matematikus sem ezt ma megállapítottuk:) Van ez így 6 gyerek és bevonoluk anya otthonba(na az baszna még be:D de azért jól elhülyültünk rajta )Hogy vagy?-Áhhh...no comment...valahogy láttam a fejeden :D Holnapra leszek kiváncsi..
Remélem hétvége jóó idő... Mert süt rád a napsugár :D Tanger fut ugyhogy tiszta ideg vagyok...gondoljatok rám vasárnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése