2010. április 24., szombat

tűrhető nap

Sziasztok!Egésztürhető volt ez a nap,legalább iskola nem volt.Amúgy lovih jó lett volna ha nincsenek ott,2 idióta kikészítenek mindenkit,de senki nem hajtja el őket =/ Szánalmas :/ Na mind1 ezen nem idegesítem magam,készülnek a holnapra és nem is jön álmai pasija:D (csak ezt ő még nem tudja)Amúgy egésznap lovin voltam szinte,meg kint napoztam,törit is kellett volna tanulni,de ismét elnapoltam,aztán majd azon kapom magam hogy már hétfő van és semmit nem tanultam,de ilyen időben képtelenség tanulni.Ma Tangert sétáltattam lovin egy csomót és csináltam róla képeket,majd rakok fel ha felrakom gépre :P Na lassan megyek hajat mosni meg alukálni,mert lefárasztottak rendes... Holnap verseny,remélem legalább az jó lesz,mert ott kevesebbet találkozok velük. Nah jóccakát :D

Végül a tények :

** ... NO world - NO people ... **
** ... NO people - NO girls ... **
** ... NO girls – NO lowe ... **
** ... NO lowe – NO sex ... **
** ... NO sex – NO children ... **
** ... NO children – NO teacher ... **
** ... NO teacher – NO shcool ... **
** ... NO shcool – NO PROBLEM ... **

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése