2010. április 28., szerda

hellóka :)

na sziasztok!Bocsi hogy megint nem jelentkeztem,csak elfelejtem vagy nincs rá időm...most van mert patriknak fáj a feje délután 5 óta alszik :O Amúgy nincs semmi különös az "ellenségeim"XD alias a lúzerek egyre szánalmasabbak,azt se tudják már mit szóljanak be,de kurvára nem hat meg*büszkefej*Vasárnapremélem kurva jó lesz...kapok fényképezőt,bolerót és Tanger is fut,ami miatt már múlthét szombat óta tiszta ideg vagyok.Pénteken töri doga és matek TZ angol felelet(már 3x...tiszta hülye ez a nő -.- ) Ma nem mentem Alagra mert elméletileg tanultam....most bezzeg ezek a kis csicskák se mentek... LoL majd hnap biztos jönnek mikor én is ...fasz kivan...leütöm :D Most virgimmel msn aztán pancsi és alvás,mert fáradt vagyok ma is.Holnap Kémia,töri,bioszt túlélem és nagyon jó vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése